Малюнок, вірш, лист до мами-2018р

25.04.2018 14:42

Проценко Іван є переможцем Всеукраїнського творчого конкурсу «Малюнок, вірш, лист до мами-2018р.» Щиро вітаємо та бажаємо натхнення у подальшій творчості.

Найкраща матуся
Я бачив, як мама готує сніданок,
Як мама заварює каву міцну,
Як ліки бабусі дає кожен ранок,
Як кішку Маркізу годує руду.

Я бачив, як мама клумбу копала,
Як прала мій одяг, подвір'я мела,
Як мама весь посуд сама перемила,
Як теплий і ніжний шарфик сплела.

Я бачив як мама вправу писала,
Як віршик учила зі мною складний,
Як мама малюнок мені малювала,
Як ми провели разом наш вихідний .

Я бачив як мама полила вазони,
Як дірку зашила на куртці моїй,
Як витерла пил і помила підлоги,
Як лад навела в косметичці своїй.

Я бачив як мама мене сильно любить,
Як ніжно цілує і як береже,
Як мама мене обнімає, леліє,
Як трепетно й чутко мій сон стереже.

Я теж тебе, мамо, буду жаліти,
Я буду учитися, слухать тебе.
Я теж тобі, мамо, в усьому поможу,
Я зроблю для тебе, матусю, усе.

Я уже, мамо, сам кішку годую,
Я підмітаю стежинку в садку.
Я бутерброди смачненькі готую,
Я іграшки склав охайно в кутку.

Я бачив, як мама за мене радіє,
Як мама всміхається ніжно мені,
Як погляд її мене пестить і гріє,
Як мама співає для мене пісні.